Nokia e5 of Nokia e6 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor. En als je wilt weten waarom:
Hoe moeten wij weten wat jij belangrijk vind?????

Het beste antwoord

op youtube e.d kun je filmpjes zijn van beide mobiele telefonen. Google kan ontzettend veel informatie voor je opzoeken over beide, vast ook een vergelijking. aan de hand van je eigen wensen zou je kunnen bepalen welke beter/slechter is.
heb je hier wat aan? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja daar heb ik wat aan maar heb ik al gedaan maar kon gewoon niet kiezen maar ik denk toch dat ik voor de Nokia e6 ga
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord echt