jailbreaken mislukt wat nu?

jailbreaken is mislukt nu als ik hem opstart door naar fabrieksinstellingen te zetten dan kan hij safari niet openen en hij geeft een logo aan bij cydia ik heb een ipod touch 4s met 5.1.1 ios

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Logisch dat de jailbreak misgaat voor iOS 5.1.1 is nog geen jailbreak je moet gewoon herstellen via iTunes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk een untethered jailbreak gedaan.

Je zal eerst je iPod met je pc moeten verbinden en vervolgens met Redsn0w moeten booten.

Deze optie kun je vinden bij extra in Redsn0w.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet door wie jij bent opgelicht maar een iPod touch 4s bestaat niet, alleen de iPhone 4s.
De iPod generatie gaat tot nu niet verder dan 4.
Op je vraag: Er is helemaal geen jailbreak voor 5.1.1 dus ik denk dat je 5.1 hebt en tethered hebt gedaan dus moet je "just boot"doen via redsn0w.
Als het ECHT 5.1.1 is dan kan je hem het best gewoon even herstellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet Booten via redsn0w