hoe kan ik de trilstand uit zetten bij het aanraken van de toetsen bij een Samsung Galaxy ace?

Ik heb het al geprobeerd via instellingen en dan naar trilstand , maar hij blijft trillen bij het gebruik van het toetsenbord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.3K

Het beste antwoord

Je gaat naar instellingen->Geluid->naar beneden scrollen en dan vink je trilreactie uit. Dan staan je 2 knoppen naast de home-knop uit.

Als je dan de toetsen van het qwerty toetsenbord ook nog wilt uitzetten doe je dat op de volgende mannier:
Instellingen->taal en toetsenbord->invoermethode selecteren, en dan vink je Swype aan->Dan druk je op instellingen voor swype(staat er onder)-> en vink je tril bij toetsindruk af.

Dan trilt er helemaal niks meer als het goed is :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartstikke bedankt. Het is gelukt!!!