Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom ik er achter welk iOS mijn Iphone heeft?

ik heb hier een Iphone waarvan ik niet weet welke versie iOS deze telefoon heeft.
alleen deze telefoon accepteert geen sim. ik kom als ik deze op start in het menu waarbij je alleen maar 112 kan bellen. ( ik kom dus niet bij me instellingen of informatie )
hier kan ik alleen het IMEI en het ICCID zien...hier heb ik dus niks aan. is er een manier om het onder Itunes wel te zien? ook onder Itunes krijg ik alleen de melding dat de tel geen sim heeft en dat ik die er in moet doen en hem op nieuw aansluiten.

hoe kom ik er achter welke versie iOS er op staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
capthavoc
11 jaar geleden
zit er nog een simlock op ??
kun je misschien wel zien welke provider ? t mobile ??? misschien ?
Dat zou onder instellingen algemeen info aanbieder
moeten staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vermoed van wel, normaal moet deze ( het is een 3G ) zich zelf simlock vrijmaken met een update.
plaats andere sim in tel, laat hem een halfuur verbonden staat met Itunes, ontkoppel en koppel weer aan, itunes meld dat er een update is...simlock vrij...
maar ja of ik hem nou 30 minuten er aan hang of 6 uur... geen update. maar waar kan ik die info knop vinden?
capthavoc
11 jaar geleden
als je toch op het desktopje kan komen zeg maar
gewoon
instellingen algemeen info aanbieder ?
helemaal bovenaan zou dan staan wat je huidige aanbieder is
daar moet ook de imei serie nummer etc staan maar weet je ook welke provider hij was ?
ik heb ook een 3g misschien is hij gejailbreakt ?
daar heb ik zelf geen ervaring mee
maar wellicht kan je een herstel uitvoeren via itunes ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee, maar daar zit het probleem al, ik kom niet op het desktopje :) ik kom alleen in een scherm waarbij ik 112 kan bellen en het IMEI nummer kan zien. meer niet XD
ook op Itunes heb ik alleen de melding geen sim. Veder kan ik daar ook niks, geen info geen opties helemaal niks:P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In de iets oudere versies van het iOS, was er een glitch dat je juist vanuit dit 'emergency calls' (112 scherm) toch met een omweg in het menu kon komen.
Als jij dus een iOS hebt van 4.1 en daar beneden, dan kan je dus in de GSM komen (zie bron hoe je dat doet).
Als je dit NIET kan, dan weet je in ieder geval dat je een nieuwere versie dan die hebt en ben je een stapje dichterbij.

Welke iPhone heb je eigenlijk?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding