Kan ik een sms die aan het 'verzenden' is afbreken?

Ik heb een paar dagen geleden een SMS verstuurd naar iemand, maar op de een of ander manier blijft mijn telefoon zeggen 'Aan het verzenden'. Normaliter zou je een datum en tijd zien, maar nu is hij dus al 2 dagen bezig met verzenden.
Als ik deze Sms van mijn telefoon verwijder, komt hij dan alsnog aan bij de andere persoon?

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn vraag is (helaas) nog niet beantwoord :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Afbreken, de bewuste persoon bellen en vragen of SMS is aangekomen. Het hoeft niet allemaal moeilijk te zijn........
11 jaar geleden
jc54
11 jaar geleden
Inderdaad, een bericht kán ook pijnlijk zijn. Hier heb ik niet bij stil gestaan.
Ja gewoon afbreken en bellen en als die niet is aangekomen gewoon het dan zeggen of later weer die sms sturen