is er ergens een google maps achtige app waar de wifi hotspot op zijn aangegeven ? in stad/land ? bedrijven ed ? die regelmatig geupdate wordt ?

heb net een smartphone ;) ons ben zuinig
nu heb ik de mazzel dat ik veel toegang heb tot wifi ook weet ik de codes er van ed (legaal)
maar is er zoiets als wat ik hierboven vraag ?

capthavoc
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn zeer veel wifi finder apps. google inventariseert zelf ook hotspots als ze foto's neemt voor streetview. Deze gegevens worden wel degelijk opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, dan snap ik je reactie.

Het beste antwoord

Ja, dat is zeker mogelijk. Er zijn layers die over de kaarten heen liggen. Een site als hotspotvinden maakt hier gebruik van.

Er zijn ook specifieke APPS die hotspots in de buurt kunnen tonen, bijvoorbeeld op basis van je GPS locatie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Apps kan je zoeken in Google op "app wifi finder". Er zijn er verschillende!

Toegevoegd na 10 minuten:
Je kunt in Google Maps ook "wifi" intypen in het zoekvak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
lekker uitgebreid