kan ik op mijn Samsung galaxy s iOS5 zetten?

ik wil graag iOS op mijn samsung galaxys wie weet of dat kan en wilt die gene daar een link bij zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb jij geleefd. Onder een steen ofzo??

Antwoorden (2)

Nee, dit gaat niet.

Sowieso is dat illegaal om te doen, net zoals Apple OS X installeren op een Windows PC. Ten tweede wordt een telefoon ook ontwikkeld voor een bepaald OS. Wanneer je er dan op eens een ander OS op gaat zetten kunnen sommige dingen misschien niet meer goed werken.

Je hebt trouwens wel thema's in de Google Play Store die het mogelijk maken om je Galaxy deels op iOS te laten lijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, helaas kan en gaat dat niet werken.
De reden waarom is dat beiden gebouwd zijn op verschillende architectuur.
De chipset is zodanig geconstrueerd/geprogrammeerd dat deze alleen met een bepaald besturingssysteem kan werken.

Ondanks dat veel onderdelen van Samsung gebruikt worden in Apple producten zal het om de bovenstaande redenen niet werken.