is er al een concurrent voor icloud voor android?

ik wil heel graag een soort van icloud, maar dan voor android?
bestaat dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor

http://android.appstorm.net/roundups/12-awesome-android-apps-for-plugging-in-to-the-cloud/

Toegevoegd na 23 seconden:
Nog niet van GV gekicked zie ik :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, maar wat bedoel je met niet voor goeievraag gekicked?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was jij het niet die een waarschuwing kreeg vanwege meerdere accounts? Daar stelde je toch een vraag over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja, haha dat was ik.
maar ik dacht dat het over deze vraag ging. die toevoeging XD
ik heb ook geen reactie van de moderatoren gekregen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeeeeej MrTomaat dank je wel voor de link! + Oja en djangogroen bedankt voor de vraag :)