Ik ben op zoek naar een telefoon (zie omschrijving voor mijn wensen), wie kan mij er een paar aanraden? En hebben jullie ervaring met de nokia asha302

ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, aan deze wensen moet hij voldoen:
-het liefst samsung of nokia
-binnen de prijsklasse van 200 euro
-qwerty toetsenbord (er mag ook touch bijzitten, maar qwerty moet hij sowieso hebben)
-NIET 'uitschuifbaar'
-vrij goede camera, liefst sowieso meer dan 3 Megapixel
-liefst zwart, anders grijs
-WIFI moet mogelijk zijn
-vrij groot intern geheugen
-apps moeten te downloaden zijn
-telefoon moet op speaker kunnen
-batterij moet niet na een paar uur al leeg zijn.
Ik ben niet zo goed in zoeken met dit soort dingen, dus misschien kunnen jullie helpen? Ik zat zelf al een beetje te denken aan de nokia asha 302, voldoet dat aan mijn wensen. En hebben jullie goede/slechte ervaringen met deze telefoon?
Zeg het AUB ook even, als bijvoorbeeld deze wensen niet in combinatie te vinden zijn, of als dit niet echt te vinden is met een budget van 200 euro.
ALs ik te weinig informatie heb gegeven, moet u nog maar vragen welke informatie nog nodig is.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
bij voorbaat hartelijk dank

(suggesties die in de buurt komen zijn ook al welkom, en een telefoon van 210 euro kan ook nog wel, maar het moet geen 290 worden)

BEDANKT!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij verstandig ook naar de Sarwaarde van de telefoon te kijken. Men kan het op Internet nakijken. Een hoge Sarwaarde betekent veel straling, wat niet zo goed voor ons hoofd is.
Succes.
Frans

Antwoorden (3)

Samsung galaxy text zou je eens naar kunnen kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!
Ik raad je aan even op inFOON te kijken. Je kan daar precies selecteren op de eisen die je stelt. Ik heb het ook even voor je gedaan, en kom het volgende tegen:
- Voor Samsung blijft alleen de Galaxy Y Pro over. Deze heeft een fysiek qwerty-toetsenbord, 3MP camera, WiFi, handsfree, is zwart en is maar 118,95 euro
- Voor Nokia blijft alleen de Nokia E6 over. Deze heeft een 8mp camera, fysiek toetsenbord, WiFi, handsfree, is zwart en kost 225 euro. Hij draait echter op het Symbianbesturingssysteem wat vrij achterhaald is.

Als alternatief (ander merk) zou je kunnen gaan voor de HTC ChaCha, welke ook aan je eisen voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een telefoon die aan jouw eisen voldoet, is de Samsung Galaxy TXT B5510.

Ik heb deze telefoon en de Nokia Asha 302 eens vergeleken:
- De telefoons zijn ongeveer even duur
- De Samsung draait op het Android-besturingssysteem; hierdoor zijn er veel meer applicaties te installeren dan op de Nokia
- De Samsung heeft een groter scherm en een hogere resolutie
- De accuduur van de Nokia is beter dan die van de Samsung

Verder zijn er niet veel belangrijke verschillen tussen deze toestellen.

De Samsung Galaxy TXT B5510 kost €119 bij de Media Markt.