mijn blackberry valt de hele tijd uit, nu wil ik hem terugsturen maar heb de bon niet meer, kan dit?

Mijn blackberry 9700, met de software 9780 valt de hele tijd onnodig uit waarna ik de batterij er uit moet halen en hij weer op nu moet opstarten, er zit een media kaart in dus aan het geheugen kan het niet liggen, nu denk ik dus dat opsturen de enige optie is, maar de bon heb ik niet meer, wat moet ik nu doen?

Alvast dank,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat je eventueel kan proberen is via blackberry.com even de nieuwste software erop te zetten, want het is inderdaad niet mogelijk om hem zonder bon op te sturen