als je je ipod touch hersteld update hij dan automatish?

dat wil ik namelijk niet

ik heb nu 5.0.1 en daar wil ik ook bij blijfen

(heeft te maken met jailbraik)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

kun je instellen volgens mij, hoort ie niet automatisch te doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is niet. Als je hem aansluit op de computer gaat hij automatisch herstellen, maar om een update wordt gevraagd. Je kunt dan gewoon op 'ja' of 'nee' klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, wanneer je nu en voorlopig in de toekomst je iPod hersteld zal die overgaan op versie 5.1 en niet 5.0.1.