is deze iphone simlock vrij http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone op de site?

ik wil deze iphone uit new york halen hij is van apple ik heb mij laten vertellen dat de iphones van de apple site altijd simlockvrij zijn weet iemand of dat dat echt zo is

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zie Amerikaanse providers staan, dus is denk het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhones die je direct koopt van Apple zijn in principe simlockvrij. Als je er een abonnement bij koopt dan wordt de iPhone sim locked verkocht, met abonnement. Let op dat de lage prijzen die Apple op hun site zet in de VS, de prijs voor een simlocked telefoon is.
Bij de prijzen, zie je ook een link: Or get iPhone unlocked and contract-free. Dan krijg je de prijzen van simlock vrije telefoons.
Als je hem simlockvrij wil kopen, is het goedkoper om de telefoon in Nederland te kopen.