hoe kan ik de nieuwe cameramogelijkheden van iOS 5.1 uitzetten?

ik ben geupdated naar iOS 5.1, en nu laat hij ineens alle foto's zien in de Lockscreen Camera functie. terwijl daar ook prive-foto's opstaan en als mijn vriend mijn iPod weer eens pikt hoeft hij die niet meteen te zien! als ik de codevergrendeling aanzet dan is alles goed, maar dat wil ik niet. de Foto'sapp heeft hij nog nooit gevonden. dus dat is geen probleem...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan niet. Punt. Als je zaken op je iPod hebt waarvan je wil dat je vriend die niet ziet, is een codeslot de enige oplossing. Vroeg of laat vindt hij echt wel de Foto's app.

Je kan natuurlijk ook de foto's op je pc bewaren en van je iPod af denderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens naar apps die je files of foto 's in een beveiligde map zetten.
Bijv. Foto safe.