Welke smartphone kan ik het beste kiezen?

Ik ben tot conculusie gekomen dat ik een lg optimus black, of lg optimus 2x speed wil( deze zijn nu nog maar net iets boven de 200 euro) maar welke van die 2 is nu de beste?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Galaxy S2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf de LG Optimus 2X, en vind het een goede telefoon. Snel internet, kan alle apps aan (door de 1GHZ dual-core processor), mooie foto's (8MP) en video's (FullHD). Ook is de android versie even hoog als de Galaxy S II. Ook heeft ongeveer 6 GB intern geheugen.
Nadelen:
Baterijen gaan na ongeveer 12 al dood.
Het reboot automatisch om de 2-3 dagen.
Het geluid is niet zo hard maar met oordopjes of headset overtreft het de Galaxy's met gemak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat van 'reboot' om de 2-3 dagen is niet zo handig..... Doet ze lg optimus black dit niet???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze deed het ook dacht ik, maar dat reboot vind ik niet eens zo erg. Een smartphone heeft toch om de zoveel dagen een reboot nodig om alle (onnodige) apps af te breken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je let op uiterlijk, welke is dan mooier?? (sorry dat ik een beetje veel vragen stel, maar ik moet het echt zeker weten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zien beide hetzelfde uit alleen de LG Optimus Black is , zoals de naam al zegt, ZWART.
De LG Optimus 2 is een beetje bruinachtig, maar de touchscreen ziet er wel hetzelfde uit.
Ook zitten ze gewoon lekker in de hand, als je geen kleine handjes hebt tenminste.
En die vragen vind ik niet erg hoor, ben blij dat ik kan helpen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu THE FINAL QUESTION... Ik gebruik de telefoon waarschijnlijk het meest voor internetten en films kijken. Ik heb gelezen dat de optimus black een goed scherm heeft, dit is erg fijn. Maar de 2X is weer sneller, wat kan nu mijn DEFINITIVE keuze worden????????????
Een Android-telefoon van Samsung (Galaxy S2!!), Sony, HTC, ... Geen "Appel"!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik zal ook geen Apple iPhone nemen omdat ik hem simlockvrij zonder abbo wil, en een iPhone dan toch al snel 500-600 euro is