hoe kan ik ervoor zorgen dat ik luisterboeken op mijn iphone 4 kan zetten, zonder dat er in mijn afspeellijst "hoofstuk 1" etc. komt te staan?

ik heb 4 luisterboeken op mijn iphone 4 gezet. het probleem is, dat er in mijn afspeellijst dan komt te staan: hoofdstuk 1, hoofdstuk 2, etc. dat is heel vervelend, want mijn liedjes staan daar dan ook gewoon doorheen. ik heb de hoofdstukken al in mappen gezet, maar dan blijven ze ook gewoon in mijn afspeellijst staan. als ik de nummers van verwijder op mijn afspeellijst, verdwijnen ze ook in de map waarin ik ze heb gezet. heeft iemand misschien een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn nummers niet meer in de afspeellijst komen te staan, maar dat ik het luisterboek tóch op mijn iphone kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Maak een afspeellijst op je iphone. Noem die luisterboek 1 en gooi daar je luisterboek bestanden in
Zo ook met luisterboek 2.3.4 etc

Je eigen muziek moet je in een aparte afspeellijst zetten

Want bij muziek zal altijd alles staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft geen afspeellijst te maken, je moet gewoon aanvinken dat het een boek is.
Je fotos zet je toch ook niet in he muziek?