Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik luisterboeken op mijn iphone 4 kan zetten, zonder dat er in mijn afspeellijst "hoofstuk 1" etc. komt te staan?

ik heb 4 luisterboeken op mijn iphone 4 gezet. het probleem is, dat er in mijn afspeellijst dan komt te staan: hoofdstuk 1, hoofdstuk 2, etc. dat is heel vervelend, want mijn liedjes staan daar dan ook gewoon doorheen. ik heb de hoofdstukken al in mappen gezet, maar dan blijven ze ook gewoon in mijn afspeellijst staan. als ik de nummers van verwijder op mijn afspeellijst, verdwijnen ze ook in de map waarin ik ze heb gezet. heeft iemand misschien een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn nummers niet meer in de afspeellijst komen te staan, maar dat ik het luisterboek tóch op mijn iphone kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Maak een afspeellijst op je iphone. Noem die luisterboek 1 en gooi daar je luisterboek bestanden in
Zo ook met luisterboek 2.3.4 etc

Je eigen muziek moet je in een aparte afspeellijst zetten

Want bij muziek zal altijd alles staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft geen afspeellijst te maken, je moet gewoon aanvinken dat het een boek is.
Je fotos zet je toch ook niet in he muziek?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding