Ja. Je touchscreen is niet drukgevoelig maar warmtegevoelig. Deze kan er ook niet goed tegen wanneer deze te warm wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er aan hoe heet die verwarming is. Fabrikanten van smartphones geven een max. temperatuur op, waaraan het apparaat blootgesteld zou mogen worden. Bij de iPhone is dat bijvoorbeeld 45 graden, andere apparaten zullen ook in die buurt liggen. Als je de smartphone direct op de verwarming legt, dan zal die temperatuur waarschijnlijk overschreden worden. Zit er nog een of andere overkapping over de verwarming dan zal de temperatuur er waarschijnlijk wel onder blijven. Maar direct op de verwarming zou ik in ieder geval afraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Bij mij is ooit bij een smartphone het scherm gebarsten toen die recht tegen de verwarming aanlag in een tas. Een verwarming kan behoorlijk warm worden. Te warm voor het toestel.
Wat je wel kan doen als je smartphone bijvoorbeeld vochtig is geworden om deze een 10 tot 20 cm boven de verwarming te hangen. Dan pikt ie toch de warme luchtstroming mee om te drogen.