iPhone tomtom app crasht, wat te doen?

Mijn iPhone app van tomtom navigatie crasht voortdurend, ik heb hem niet eens gebruikt.
Dus als ik hem selecteer, dan start ie op en komt er deze melding:
"The voice that you selected is not available".
Mijn enige optie is: "Continue".
Als ik hierop klik dan is het scherm heel even zwart zo'n seconde ofzo en dan gaat ie naar het homescreen.
Dat is dus mijn probleem, herinstalleren is al gebeurt en geen veranderingen..
*NUTTIGE INFORMATIE:*
~iPhone 4
~IOS 5.0.1
~Jailbreaked
~Gedownload met installous ^^..

Bedankt!,

Mvg,

-James

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan gebeuren met een jailbreak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw de kritiek van iemand die er duidelijk niets van kent.
wat zoek je hier dan als je niets deftige te zeggen hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh... dat kan een gevolg zijn van een jailbreak...

Het beste antwoord

Heb ik ook soms met sommige apps ik verwijder hem dan en download hem dan opnieuw of via een andere bron dan werkt die wel meestal!!

Alleen dit is niet met zo'n grote app dus dan probeer ik altijd meerdere bronnen in 5 minuten ik raad je filedude aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer je iPhone te synchroniseren met iTunes. Uit en aan doen van de iPhone kan soms ook bugs fixen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gebruik jij het waarschijnlijk niet zo vaak of weet je niet eens hoe het moet want synchroniseren is iets anders dan formatteren.
Het heeft zijn oorzaak in de taalinstellingen in je instellingen scherm van de iphone. Ik geloof naar us, maar dat zou je even moeten navragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slecht antwoord, ligt aan de app niet de iphone, ik kan niets veranderen..