Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn nog nooit gejailbreakte iphone jailbreaken met greenpi0sen?

Ik heb het nu al 3 keer geprobeert (untethered) alleen het lukt niet en er staan try again. Moet ik hem eerst tethered jailbreaken en daarna untethered? Of kan het gewoon in 1 keer? En als ik hem ga jailbreaken moet ik hem toch gewoon uitzetten? Niet op speciale manier of wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
788

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb via deze link mijn ipod touch gejailbreakt. Het lukte niet in één keer maar na een paar keer proberen lukte het!
Volg de instructies op van dit filmpje en probeer het een paar keer tot het lukt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het opnieuw met redsn0w
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar moet mijn iphone eerst tethered zijn voor hem untethered te kunnen jailbreaken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet nodig. Redsn0w downloaden (google) en op jailbreak klikken als je iphone ingeplugd is. Dan moet je gewoon de instructies volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan nig makkelijker: ga naar jailbreakme.com op je iphone en druk op jailbreak. Klaar! Dit kan omdat je nog op 4.2.1 zit, ik was ervanuit gegaan dat je op iOS 5 had. Linkje (instructies in het engels) http://www.iphonefaq.org/archives/971145

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding