Hoe kan ik mijn nog nooit gejailbreakte iphone jailbreaken met greenpi0sen?

Ik heb het nu al 3 keer geprobeert (untethered) alleen het lukt niet en er staan try again. Moet ik hem eerst tethered jailbreaken en daarna untethered? Of kan het gewoon in 1 keer? En als ik hem ga jailbreaken moet ik hem toch gewoon uitzetten? Niet op speciale manier of wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb via deze link mijn ipod touch gejailbreakt. Het lukte niet in één keer maar na een paar keer proberen lukte het!
Volg de instructies op van dit filmpje en probeer het een paar keer tot het lukt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het opnieuw met redsn0w
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar moet mijn iphone eerst tethered zijn voor hem untethered te kunnen jailbreaken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet nodig. Redsn0w downloaden (google) en op jailbreak klikken als je iphone ingeplugd is. Dan moet je gewoon de instructies volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan nig makkelijker: ga naar jailbreakme.com op je iphone en druk op jailbreak. Klaar! Dit kan omdat je nog op 4.2.1 zit, ik was ervanuit gegaan dat je op iOS 5 had. Linkje (instructies in het engels) http://www.iphonefaq.org/archives/971145