Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iPhone respringt automatisch, en als ie respring komt hij ook nog in exit safe mode en om dat weg te krijgen moet ik nog een keer respringen

En ben zo dus de hele dag aan het respringen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
724
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een domme vraag hoor, maar wat is respringen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het restarten ban je springboard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O dat heb ik ook ! Ik weet ook niet wat het is :) dat respringen , het gaat maar door . :). Alle gekheid daargelaten maar leg eens rustig uit wat er aan de hand is met je iPhone . Of maak je een dolletje .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik me iPhone gejailbreakt naar 5.0.1 tethered maasr daarna op cydia een tweak gedoawnload zodat het untethered werd. Een iPhone 3GS.
Normaal zou me iPhone even wachten en dan was ie weer terug maar nu als ik te snel ergens op druk respringt ie al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet best veel van iPhones, maar hier snap ik helemaal niets van ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je vraag is een beetje vaag. Waarschijnlijk heb je je toestel gejailbreakt. De safe-mode is iets van Mobile Substrate, dus waarschijnlijk heb jij een plugin die erg buggy werkt. Heb je misschien een theme of 'dingetje' geinstalleerd buiten 'normale' apps? Grote kans dat een of meerdere van dat soort dingen de boosdoener zijn.

Ik raad aan dat je een voor een dingen die je niet nodig hebt gaat deinstalleren in Cydia. Daar wordt je telefoon ook nog sneller van en gaat de batterij waarschijnlijk ook langer door mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat het in SAFE MODE en verwijder de laatste tweak/app die je hebt geïnstalleerd. Meestal is dat de boosdoener van dit probleem. Ik lees dat je van een tethered jailbreak naar een untethered jailbreak wilt gaan door middel van een tweak uit Cydia? Zou ik niet doen. Ga dan zoeken naar een untethered jailbreak via google en ga dan je iPhone opnieuw jailbreaken. Minder kans op probleempjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding