Nokia smartphone verbeterd door nieu programma?

Ik was erg ontevreden met mijn Nokia. Hij was na één dag al leeg, terwijl ik er nauwelijks iets mee deed (kon doen). Een maand of zo geleden kreeg ik zomaar een nieuw programma gedownload en daarmee is de smartphone sterk verbeterd. Ook gaat de batterij veel langer mee. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een update gehad naar Symbian Anna?

Antwoorden (1)

Moderne smartphones hebben de onhebbelijke eigenschap om regelmatig (vaak) te controleren of er updates zijn voor geinstalleerde programma's en daarmee je batterij (en je donwloadtegoed of portemonnee) leeg te trekken.
Misschien dat de update de frequentie van deze controle verlaagd heeft, of zelfs uitgeschakels.
De meeste smartphones kunnen -als ze alleen telefoon zijn- bijna een week op een batterijlading werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lay-out is ook veranderd.