Kunnen alle internetabbonementen op iphone 3gs?

Ik heb een paar vragen over internet op mijn iphone 3gs, ios 5 , 16gb (SIMLOCK VRIJ)

Als ik een sim-only abonnement wil mét internet, kan dat dan gewoon op mijn iphone? of heb ik speciaal iphone-internet nodig?

En bij Blyk prepaid stond:
"Omdat je iPhone contact maakt met internet is het wel belangrijk dat je een internetbundel aansluit, anders gaat je beltegoed er snel doorheen."

maar als ik data-roaming uitzet heb ik toch nergens last van....?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een toevoeging op m'n op merking . Ga nr instellingen , algemeen , net werk . Allemaal uit die schuifjes . Wifi aan .

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan gewoon. Je hebt niet, zoals bij Blackberry, een speciaal abonnement nodig.

En als je dataroaming uitzet merk je daar alleen iets van in het buitenland: Dat betekent namelijk dat je iPhone geen verbinding maakt met mobiel internet als je verbinding hebt met een buitenlandse provider.