Waarom trilt mijn samsung galaxy s2 niet meer?

Mijn SGS2 trilt niet meer; ik heb van alles aangepast in de instellingen, maar hij deed alsnog niks, terwijl de telefoon dit wel aangaf. Smsjes en whatsapp berichten, dan trilt hij, maar doet dat nu dus niet meer.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan natuurlijk ook dat het contact puntje van het trilapparaatje los is. Wat niet zo gek is aangezien zo een apparaatje behoorlijk trilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je hebt je geluid gewoon uitstaan

Antwoorden (4)

Ik heb het probleem niet en ik heb ook een galaxy s2. Ik denk dat je is goed in de instellingen van de app zelf moet kijken.
Anders weet ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reset de instellingen van je samsung, als die daarna nog niet trilt dan als je nog garantie hebt contact opnemen met samsung of de winkel waar je hem hebt gekocht,
Waarschijnlijk is dan een contactje los of het motortje is stuk,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe reset ik de instellingen?
Probeer het te testen met deze app/widget : beste volume widget .(--< zo heet deze app . daarin kan je al je volume wijzigen, door op het icoontje in de app te drukken. zet dan tril op voluit, als hij het dan nog niet doet, dan moet je naar de winkel ermee. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
trillen wordt opgewekt door een klein motortje en een plaatje op de as van de motor. Hier kan de oorzaak van niet trillen liggen. Oorzaken: vocht, vuil, kapotte motor of aansluiting motor. De aansturing gebeurt via software (menu instellingen) Vaak helpt hiet een reset. Accu eruit nemen en geheel opnieuw opstarten of anders conform de handleiding van het toestel. Indien dit niet helpt: inderdaad naar de winkel of telefoon service.