Hoe doen de apps het weer naar updaten naar iOS 5.0.1?

Ik heb de ipod touch 4g geupdate naar iOS 5.0.1. Hiervoor stond iOS 5.0.0 op. Alle apps deden het. Na de update deden alleen de standaardapps het. Alle spellen/apps kunnen niet meer worden geopend. Als je op het icoontje klikt, gaat hij heel even 'richting' de app, en sluit daarna meteen de app weer af. Alle gedownloade apps doen het niet meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

icoontje ingedrukt houden en verwijderen en herinstaleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat de enige oplossing, want ipod is niet van mijzelf
Als je apps gedownload heb via iemand anders z'n account dan doen de apps het inderdaad niet meer na een update. Oplossing hiervoor is app verwijderen en met je eigen account herinstaleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn allemaal via hetzelfde account gedownload, dus daar ligt het niet aan, heb geen eens ingelogd met een ander account.
Klopt, dit probleem hebben ook anderen mensen die een ipod 4g in de klas hebben.