Kan ik mijn Apple account blokkeren voor aankopen?

Dus ik wil in de appstore kunnen op mijn iphone maar geen aankopen kunnen doen is dit mogelijk ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gewoon geen creditcard gegevens ingevoerd.. Kan het ook niet afgeschreven worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt bij instellingen -> Algemeen -> restricties de app store helemaal uit zetten. Maar ik weet niet of het mogelijk is om alleen gratis app's toe te staan.

Antwoorden (2)

Kijk eens bij algemeen , beperkingen aan , je code en dan het kopen app store uit . Misschien dat is wat je wilt . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je Apple ID je betalingsgegevens verwijderen (creditcard, enz.) en dan hoef je niet meer bang te zijn voor aankopen via jouw account.