Waar kan ik mijn mobiele internet verbuik (het aantal MB's) op de iphone bekijken?

Ik ben van plan om een Iphone 4S te kopen met Ismart.
Ik heb hierbij 500MB internet.
Waar kan ik op de Iphone 4S zien hoeveel internet ik al heb verbruikt?

alvast bedankt.

PS. als er vragen of onduidelijkheden over de vraag zijn zet het dan bij de reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

In iOS 5 (misschien ook 4) kun je naar instellingen > algemeen > verbruik > gebruik mobiele netwerk (helemaal onderaan) en daar staat al je 3G info!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De enige provider die jou dat laat zien is T-Mobile. Die hebben sinds een paar dagen een iPhone applicatie waarmee jij precies kunt zien hoeveel data/telefoon/sms je hebt gebruikt en nog beschikbaar in je bundel.
De rest van de oplossingen zijn 'zo goed en zo kwaad als het gaat' pogingen om die data te meten en dat zijn losse applicaties die soms beter, soms minder goed meten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan degene die een - heeft gegeven ook een eigen antwoord geven waarvan hij/zij denkt dat het wel goed is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je kan niet bij je instellingen bekijken hoeveel data je al hebt verbruikt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat je niet kunt zien hoeveel data je verbruikt hebt in de app, alleen belstatus geloof ik…
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle leuke apps en metertjes ten spijt: alleen je provider weet wat jij moet betalen voor welke data, de rest blijft gissen.
Zo is er [zonder in details te treden] data die gratis is, maar wel door appjes gemeten wordt, en zo is er data die kost zonder dat de app die ooit ziet.
Het staat je vrij om te geloven, te plussen en te minnen, maar dat is toch echt de enige waarheid.
Je hebt ook verschillende apps in de AppStore die aangeven hoeveel mobiel internet je deze maand al verbruikt hebt, ze kunnen eventueel zelfs ook een notificatie sturen met daarin dat je aan je limit zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3g watchdog is een veel gebruikte app. Werk goed op de achtergrond. je kan het op bureaublad(widget) zetten dan kan je kijken hoeveel je precies hebt verbruikt. Indien bereikte limiet dan kan je vervolgens niet meer op 3g.