Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je een betere processor nodig om sneller te kunnen internetten als je alleen gebruik maakt van internet met WiFi?

Ik wil een smartphone kopen en mijn keuze hangt een beetje af van die processor. De ene heeft een snellere processor maar ik vraag me af of dat beter is als ik toch alleen internet via WiFi? Ik heb nml prepaid en op school en thuis heb ik WiFi en ik vind het onnodig zo veel geld aan internet te besteden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is zeker van belang! Voorbeeld, de verbeterde response van internet applicaties, is duidelijk merkbaar tussen de IPhone 3, 3s, 4, 4s dus iedere versie met meer processor power, heeft een veel betere interne applicatie response!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ook als je internet via WiFi gebruikt? Want ik merk wel dat bij de ene plaats het internet slomer is dan bij de andere plaats. Dus dat ligt aan de internetverbinding daar én aan de processor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies, ik dacht eerst ook dat de Wifi verbinding de bottleneck was, maar toen ik een nieuwere iPhone kreeg merkte je het duidelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, in die reactie heb je het duidelijk gemaakt voor me.

Andere antwoorden (2)

Sneller internet, nee.
Browser die sneller werkt, ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Processor kracht zul je alleen merken bij spelletjes (meestal hier zelfs niet omdat je gpu belangrijker is) en als je veel dingen tegelijk open hebt staat. Als je alleen op internet zit zal je dus geen verschil merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding