Ik heb al lang een blackberry, maar nu ineens als ik iemand uit wil nodigen dan staat er de hele tijd wacht op autorisatie. wat te doen?

Diegene krijgt ook helemaal geen uitnodiging. weet iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Verwijder diegene, en laat diegene jou toevoegen. Als dat niet werkt, moet je erachter zien te komen of het aan jouw telefoon ligt, of dat van diegene. Zet dan die telefoon volledig uit, weer aan, en probeer het opnieuw.

Het kan trouwens ook aan de internetverbinding liggen of dat jij diegene eerder hebt "geblockeerd", of diegene jou..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey! Ik had dit aan t begin ook, maar toen kon ik het wel gwn toevoegen etc en nu ineens weer niet meer. Diegene had ik alleen op ping thats it, voor de rest niet op iets. Dus diegene kan mij ook niet toevoegen nu :( bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een PIN-berichtje sturen. In het hoofdmenu vind je een mapje "berichten", via opties kun je een "PIN" opstellen.