Welk mobiel zal ik nemen? Zie Extra Uitleg voor meer info.

Ik zou graag een mobiel hebben van rond de €150 euro of goedkoper. Ik heb graag Wifi en ik bel met PrePaid en ga ook geen abonnement nemen. Juist daarom heb ik graag Wifi erop en moet het wel fijn in de hand liggen. Graag ook met Android. Ik vind het touchscreen toetsenbord niet erg fijn omdat het niet makkelijk en snel typt dus als het ook nog kan met Qwerty maar dit is niet verplicht. Ik dacht zelf aan een Samsung S5660 Galaxy Gio of een Samsung Galaxy TXT B5510. Wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Ik zou voor de blackberry curve 8520 gaan!
die is zeker een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung S5660 Galaxy Gio, die heeft iets betere kwalitiet dan Samsung Galaxy TXT B5510.
Het komt door dat toetsenbord, van gio is het verstopt, van txt kan je per ongeluk een knop op drukken, gio niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy young?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de samsung galaxy gio.
ligt lekker in de hand en snel internet maar heeft wel geen qwert maar touchscreen