blackberry: waarom kan ik niet meer op blackberry messenger(ping) klikken?

net had ik al mijn berichten verwijdert, en ineens gebeurt er niks meer als ik op de ping app klik. de rest van me hele bb doet het nog wel, en het staat ook niet op de verberg stand. help me please! alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hhmmm...
Je kunt je BB rebooten of BBM verwijderen en weer opnieuw installeren (had ik ook gedaan bij whatsapp)

verder heb ik geen tips maar succes ermee! ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens, zeg even als je die afkortingen niet kent ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja aleen het probleem is dan dat ik al me ping contacten kwijt ben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja das waar, je kunt ze ff opschrijven of copieeren plakken als het niet lukt met rebooten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar ik kan ping dus niet openen dus kan ik ze ook niet opschrijven (;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahaha wat ben ik dom! :$ dan weet ik 't ook niet. Lukt het rebooten niet? (Zeg ff als je niet weet wat het is he ;)
Je kunt ping het beste verwijderen waar, bij opties en dan toepassingen en dan verwijderen, en dan op Apps World ping weer opnieuw downloaden