Als ik mijn iPod 2 jailbreak en ik maak een back up verlies ik dan al mijn highscores?

Als ik mijn iPod jailbreak weet ik dat ik mijn apps blijf houden maar hou ik ook al mijn behaalde scores in de app b.v. Highscores achievements punten enz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja Want hij verwijderd echt alles maar nier de standaart dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet helemaal waar.

Als je gamecenter gebruikt slaat ie je highscores op op die username of email adres als jij dan een spel verwijderd en er weer opzet staat de highscorever gewoon weer