Waarom speelt mijn uitzending gemist op mijn ipod touch niet af?

Elke keer als ik het laat afspelen dan loopt hij binnen 2 tellen vast. weet iemand wat er kan zijn om het goed te krijgen want ik word er nu gewoon echt effe gek van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Op de app of op de gewone site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De uitzending gemisr staat zowiezo al niet bekend als een hele goed app. Verwijder hem en re-install hem. Kan soms helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb het geprobeerd. Het werkt wel beter nu maar af en toe nog wel eens haperen helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke ios versie heb je?

Antwoorden (2)

wacht misschien even een minuutje, dan loopt hij al vooruit op wat jij aan het kijken bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gekke is juist dat hij dat niet doet. Ik dacht ik wacht wel even maar dan loopt hij niet vooruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verwijderen - herdownloaden?
ik denk dat je ipod het niet goed geinstalleerd heeft,
probeer eens de app te verwijderen en daarna weer te instaleren,
bij mij helpt het meestal