Kan ik dit gratis weer downloaden?

Ik heb dus aardig lang geleden traffic rush gedownload op mijn ipod touch. Op dat moment was deze gratis. Onlangs heb ik mijn ipod geupdate en toen was ik al mijn apps kwijt. Nu hoorde ik laatst al dat je dit dan weer opnieuw kunt downloaden(gratis). En ik zag vandaag een soortgelijke vraag, alleen ging het toen over liedjes. Maar kan ik nu traffic rush gratis weer opnieuw downloaden? Ik heb geen zin om nu te gaan betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus dit geld ook voor andere apps? ook al kosten ze nu eigenlijk geld?

Het beste antwoord

Ja, dit kan gewoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dan ga ik hem zo even downloaden. Ik wilde het even zeker weten. Bedankt voor je snelle reactie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem! Heb het zelf ook al een aantal keer gedaan met andere apps! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Klopt helemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet. Want als je een app download die tijdelijk gratis is, moet je ook betalen als je hem weer wil updaten, als hij dan ten minste weer geld kostte.