Hoe kan ik Voice talk uitzetten/verwijderen op de Samsung galaxy s2?

ik vind het een heel erg hinderlijk programma en gebruik het ook niet. Hoe kan ik dit verwijderen van mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.1K

Antwoorden (1)

als je naar instellingen-toepassingen(of applicaties) gaat en dan beheren en dan bovenaan even op 'alles' drukken kun je hem dan terugvinden? zo ja, dan druk je op verwijderen, zo niet dan hoor ik het wel.

Toegevoegd na 3 uur:
dit moet ook werken: Menu> instellingen> spraak in en uitvoer> instellingen tekst naar spraak> autostand uitvinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit werkt helaas niet, dit wekrt alleen om de laatste updates te verwijderen dus niet het hele programma. ik ben bang dat dit niet gaat dat het bij de telefoon ´hoort´
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de app zelf wel verwijderd, maar mijn telefoon is geroot (en daar kun je beter niet aan beginnen als er weinig verstand van hebt) anders kun je de app dus niet verwijderen. Dan zou het misschien ergens terug te vinden moeten zijn bij de instellingen van de app. probeer eens als je de app opstart, op de menu toets (links onder het scherm) te drukken en daar iets te zoeken. hoe het preceis werkt weet ik dan niet, want ik heb de app zelf dus niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha je weet dus in ieder geval wel hoe irritant hij was :P ja dat was het eerste wat ik heb gedaan maar dit werkt ook niet dus ik denk dat ik er niet vanaf kom ;) in ieder geval bedankt voor de moeite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
check mn bewerkte antwoord, dat moet werken hoop ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die stond al uit :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wacht ik zoek nog even voor je verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
menu>instellingen>tekst naar spraak> voice talk instellingen zit daar niet wat tussen? ik heb zelf geen galaxy s2 dus weet niet precies hoe de menus in elkaar zitten. Maar als daar niks zit kan ik je niet verder helpen. Maar als je naar http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/ dit forum gaat, kunnen ze je vast en zeker wel verder helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super van je dat je zoveel moeite hebt gedaan hoor maar tevergeefs krijg ik hetzelfde te zien, niet te verwijderen ja kan wel, maar moet hem dan freezen ofzo via een speciale update versie. k begin er niet aan :P dan maar voice talk hoor haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan hoor, succes ermee!