Kan ik mijn iPhone 3GS net als een pc gebruiken?

hallo mijn neefje heeft een iphone en wil dit vragen:

hallo allemaal
kan ik mijn iphone gebruiken voor documenten of presentaties maken iwork? om werkstukken te maken en internetten en kopiereen en plakken en natuurlijk tekenen?
ik wil geen pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is onmogelijk om te doen op dit moment? De techniek is al redelijk ver dat je de meeste dingen die je doet op de pc ook wel op een iPhone of iets dergelijks kunt doen maar nog lang niet zo ver dat je in jou geval niet zonder pc kunt.

Hoe wil je documenten of presentatie op een iPhone opslaan zodat ze met elke versie van (bijvoorbeeld) Word of Powerpoint geopend kunnen worden?

Kopiereren en plakken gaat nog wel op een hele korte en totaal niet uitgebreide manier.

En hoe wil je gedetailleerd tekenen op een iPhone?

Etc...

Nee sorry ben bang dat dat niet wekt, en het is ook helemaal niet praktisch op zo'n klein schermpje.

Een hele hoop dat je op de PC kan doen kan je nog lang niet op een iPhone!