Hoe zorg ik ervoor dat vodafone geen prepaid beltegoed gebruikt voor internet?

Ik heb prepaid beltegoed van vodafone, en ik wil graag alleen internet via mijn wifi en niet via mijn prepaid beltegoed. Hoe zit ik dit uit?

Toegevoegd na 6 minuten:
P.S: soms als me wifi verbinding uitvalt gaat ie automatisch dat prepaid internet gebruike. En ik heb gezien dat ie al bijna 1 euro heeft gebruikt, ik weet nie hoe dat komt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk mobiel heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Samsung Galaxy Ace

Het beste antwoord

Op de meeste smartphones is er een optie waarbij je kan instellen dat het je 'vraagt' met welke internetverbinding je verbinding wilt maken. Schakel dit in, dit doe ik zelf ook bij mijn Nokia E72, werkt goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op een wifi verbinding zit dan gebruikt je telefoon automatisch de wifi verbinding en niet je (3g)telefoon verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorg ervoor dat je alleen internet gebruikt als je op wifi zit en verder gewoon niet op internet zitten dan.
dan gaat dat automatisch