De 4 is veel sneller, heeft een dubbele camera voor FaceTime bellen. De iPhone 4 heeft een andere vormgeving, en de iPhone 3 kan niet alle applicaties draaien on tegen stelling tot de iPhone 4. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Camera,achtergrond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Her uiterlijk, de iPhone 4 is vierkanter afgerond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 3G is het traagst, de 3GS sneller, de 4 nog sneller en de 4S supersnel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camera zit aan de voorkant. Je kan multi-tasken, dus je luistert muziek maar je kan ook op een app kijken bijvoorbeeld.