Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is telfort vaak duurder dan andere providers?

Voor mijn telefoon betaal ik 24 euro per maand en volgend jaar 42, daarbij heb ik ook nog 180 euro bij moeten betalen voor mijn telefoon.
Bij veel providers zie ik dezelfde telefoon voor de zelfde prijs per maand maar zonder bijbetaling.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik geloof je graag dat het in jouw geval zo uitpakt. Maar dat Telfort "vaak" duurder is, is bijna onmogelijk. Met al die vergelijkingssites, en prijsbewuste consumenten zou Telfort zichzelf om zeep helpen, als ze konsekwent duurder zouden zijn dan de concurrentie.

Mogelijke oorzaken zijn:
- je hebt de telefoon en abo al een tijdje, en als je nu zou beslissen zou je minder bij hoeven te betalen. Of andersom: als je hetzelfde had gedaan, destijds bij een andere provider was je ook zoveel geld kwijt geweest.
- deze telefoon was duurder dan bij de concurrentie, maar andere toestellen weer goedkoper.
- en heb je ook alle bijkomende voorwaarden goed vergeleken? Gratis bundels erbij, houdbaarheid beltegoed (of meenemen naar de volgende maand), lengte contract, bonus-toestanden met gratis belminuten en sms'sjes en allerlei andere toeters en bellen etc.?

De ontwikkelingen gaan razendsnel en de concurrentie is moordend. Providers hebben mensen in dienst, die de hele dag niets anders doen dan kijken naar de concurrentie. Daarom ook al die lokkertjes. Providers willen klanten, en dat lukt nooit door (veel) duurder te zijn dan de concurrent. Beetje pech dus, en de volgende keer heel goed vergelijken voor je met een provider in zee gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding