Hoe kan het dat mijn mobiele telefoons altijd achterlopen met de tijd?

Ik heb sinds ca. 2 maanden een Nokia E7 en het valt me gewoon op dat de tijd nooit lang goed blijft. Als ik de juiste tijd instel, loopt die tijd na 2 weken al minimaal 5 minuten achter. Met mijn vorige mobiele telefoon (LG KM900) gebeurde dit ook steeds. Is dit normaal bij mobiele telefoons en zo ja, kun je dit dan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Misschien heb je een ander land ingesteld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dit is vrij normaal, een telefoon synchroniseert met een server de vraag is dan ook wat is de goede tijd? Dit is de tijd die nokia aangeeft dat jij de tijd van b.v. teletext of de computer haalt hoeft niet te betekenen dat die per definitie goed is, want die wordt ook gewoon van een server gehaald. Misschien kun je ergens tijd synchroniseren uitzetten? Maar mijn iphone doet het mijn pc doet het dus het is idd vrij normaal.