Kan je van ipod 4 naar ipod 4 facetimen?Of heb je daar iphone voor nodig?

Ik wil graag facetimen met een vriend maar ik weet niet goed hoe dat moet ik heb nu alleen zijn emailadress toegevoegt en als contact in de lijst, maar als ik nu bel staat er niet beschikbaar voor facetime. Ik weet trouwens zeker dat mijn vriend ook facetime heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Kort maar krachtig: Dat kan gewoon hoor. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de officiele website zie je een plaatje van twee iPods naast elkaar al facetimend:
http://www.apple.com/ipodtouch/features/facetime.html
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is kan dat wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ging laatst met een vriendin van me facetime(n) en zij heeft ook een ipod 4 dus het moet gewoon kunnen lukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple's ipod's iphone's ipad's en mac's draaien allemaal op iOS. je kunt zelfs met n ipod 4 naar bijv. een mac facetimen ! no problemo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan heel eenvoudig met skype!