Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet de software voor een htc hd mini t 5555 die nodig is om app's te kunnen downloaden?

Ik heb een htc mini hd t 5555. Als leek weet ik niet hoe de bijbehordende software heet. ik dacht windows voor gsm's oid. Geen android of apple.

Ik wil graag apps gratis downloaden voor deze htc, liefst die zonder internet daarna te gebruiken zijn? Waar zou ik dat kunnen doen?

Toegevoegd na 19 minuten:
de ene htc, vooral de nieuwere, heeft android, de andere (de mijne, dat weet ik dan weer wel) niet. Die heeft een windows systeem, maar hoe heet dat systeem? Gewoon het algemene windows systeem voor smartphones..

Toegevoegd na 19 minuten:
de ene htc, vooral de nieuwere, heeft android, de andere (de mijne, dat weet ik dan weer wel) niet. Die heeft een windows systeem, maar hoe heet dat systeem? Gewoon het algemene windows systeem voor smartphones..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
863

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb zelf ook een htc, en mijn telefoon doet dat met android. daarbij heb je ook gewoon heel veel gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding