Hoe heet de software voor een htc hd mini t 5555 die nodig is om app's te kunnen downloaden?

Ik heb een htc mini hd t 5555. Als leek weet ik niet hoe de bijbehordende software heet. ik dacht windows voor gsm's oid. Geen android of apple.

Ik wil graag apps gratis downloaden voor deze htc, liefst die zonder internet daarna te gebruiken zijn? Waar zou ik dat kunnen doen?

Toegevoegd na 19 minuten:
de ene htc, vooral de nieuwere, heeft android, de andere (de mijne, dat weet ik dan weer wel) niet. Die heeft een windows systeem, maar hoe heet dat systeem? Gewoon het algemene windows systeem voor smartphones..

Toegevoegd na 19 minuten:
de ene htc, vooral de nieuwere, heeft android, de andere (de mijne, dat weet ik dan weer wel) niet. Die heeft een windows systeem, maar hoe heet dat systeem? Gewoon het algemene windows systeem voor smartphones..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb zelf ook een htc, en mijn telefoon doet dat met android. daarbij heb je ook gewoon heel veel gratis.