Wikipedia zegt "het softwarematig verwijderen van de door Apple ingebouwde systeembeveiligingen op een iPod, iPad of iPhone". Het houdt in dat je een programma op het apparaat zet, of beter laat zetten, waardoor je niet gebonden bent aan één simkaart. Zo kun je bijvoorbeeld je telefoon 'simlockvrij' maken door een jailbreak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat illegaal, ik ben daar ook naar op zoek, ben er nog niet achter. Je hebt t blijkbaar nodig om bepaalde Apps te downloaden of bv achtergronden ed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreaken is NIET illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoef je niet met zoveel uitroeptekens te bekrachtigen, t is mij verteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist het NIET!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zie jij uitroeptekens. Je geeft antwoord, wat niet waar is en overal op google te vinden is. Geef dan geen antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De letters NIET staan voor uitroeptekens. Zwart-wit? Succes.
Een jailbreak, installeerd een 2e app store, de zogenaamde Cydia store. Daar kan je tweaks e.d. downloaden die normaal gesproken niet zouden kunnen. Denk aam themas, apps die niet zijn toegelaten in app store, gratis apps uit appstore downloaden, 3g restricties verwijderen, etc etc. Het enige nadeel is dat je garantie vervalt en niwt kan updaten, omdat je anders opnieuw moet jailbreaken. Het is niet illegaal overigens. En onthoud, apple software kan niet kapot, zoals bij windows wel het geval is.