Via chatinstellingen kun je aanvinken wie je wilt blokken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whatsappers kan je niet blokeren of verwijderen ik zit met het zelfde probleem, ben er mee naar t mobile geweest en die zeiden : Via je telefoon nummer kunnen ze contact opnemen, Op de nieuwe blackberry en i phone wordt het wel mogelijk < Iphone weet ik niet zeker :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Chatinstellingen bij What's app. Hier staat: Geblokkeerde contacten'. Als je hierop klikt kun je zien wie je al geblokkeerd hebt en kun je door op de plus te klikken contacten hieraan toevoegen. Je blokkeert hier iemand alleen mee op what's app. Deze personen kunnen je wel gewoon nog bellen en smsen. Succes!