Mijn Blackberry Bold 9780 trilt en heeft een rood lampje maar ik zie nergens een berichtje of een ping of wat dan ook, hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Kan ook n melding zijn dat de batterij bijna leeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is je batterij bijna leeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is het niet hij is nu nog 77 %
Heb je laatste tijd iets gedownload ? Het kan ook een lichte vorm van een virus zijn die hier en kleine rare verschijnselen geeft zoals ( Aangeven op een bericht die er niet is ) of dat je telefoon zomaar uitvalt en opnieuw opstart, Vaak is dit probleem met 7 tot 14 dagen opgelost

Of je batarij is leeg :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Restart je BB en het is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik je soms een tweede SMS-programma zoals CrunchSMS? Deze applicaties kunnen bepaalde meldingen verbergen. Als het probleem zich blijft voordoen; haal de batterij van je Blackberry er 10 seconden uit en stop hem er daarna weer in (Blackberry zal zich opnieuw opstarten).