Ik heb installous 4 gedownload maar zie dit niet staan op mijn beginscherm, waar kan ik dit dan vinden?

Zie vraag...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goedis komt ie daar te staan

Het beste antwoord

Heb je de goede source? Cydia.hackulo.us? Installeer vanaf daar Installous. Als die het niet doet probeer dan even Cydia te update!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Da is ook logische want beging juni heeft Apple saurik gekraakt (cydia) en daarom zie je hem niet en opnieuw jailbreaken heeft geen nut
Ps ; moest je maar eerder jailbreaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie weet het nou beter gij of im
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal niks van! Mocht Apple Cydia gekraakt hebben is dat illegaal, aangezien Cydia een legaal programma is.
Antwoord hierboven is onzin. Je moet alleen even naar Cydia toe, op die installous sourcepakket klikken en installous installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook vaak hoor met installous! Gwn je ipod/Iphone opnieuw opstarteb!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan als je een ipod 3 of lager hebt op een of andere manier lezen die ipods installous 4 niet wel 3