Is is er voor de iPhone ook een app zoals Adobe Flash Player zodat ik online filmpjes kan kijken?

Ik wil op mijn iPhone graag filmpjes kijken zoals op southpark.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Redelijk kansloos... De browsers waarmee het kan zijn als het ware andere pc's waarop je inlogt en dus zien de beelden er schokkerig en traag uit. Er wordt wel hard aan frash gewerkt, een hack die flash simuleert!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Download photon browser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe ziet het icontje van de app dr uit!? alvast bedankt:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kost wel zon 2,30 euro en er staat dat hij in Nederland minder goed werkt dan in de VS...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het icoontje is een wereldbol en is gratis te downloaden via instalous. Werkt prima en kwaliteit kost nu eenmaal geld.
Je kunt ook Skyfire browser downloaden, ook een goede flash player app. Je moet wel je iPhone jailbreaken om hem te kunnen downloaden in Install0us.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek in de app store: adobe web browser ofzoow