Hoe krijg ik de oude look van mijn Android market terug?

Ik heb een Samsung Galaxy S2 en heb sinds vandaag (25-8-2011) in eens een nieuwe "verbeterde" look voor mijn Android Market. Nou is het allemaal hartstikke mooi etc. maar ik wil graag mijn oude look terug, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dit had ik ook ineens, ik vind het zelf irritant maar denk dat de store gewoon geupdate is en we niet anders kunnen helaas

Het beste antwoord

Dat is niet mogelijk.

Je moet het doen met wat Google je geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kort maar krachtig (Y)