Gejailbreakte ipod 4G blijft hangen na een reboot wat moet ik nu doen?

Hallo, ik heb mijn ipod 4g gejailbreakt maar hij blijft hangen op het apple logo. Weet iemand wat ik nu moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Herstellen aan de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik hem herstel dan gaat toch alles van mijn ipod af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel ik wilde een spel downloaden en moet rebooten dus ik rebooten en toen bleef hij hangen
Aan de PC hangen en dan het jailbreak programmatje starten. Daar stel je reboot iPod in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een zgn 'tethered' jailbreak gedaan. Dit houdt in dat je nu alleen nog maar je ipod kunt starten door hem aan de pc te hangen, je jailbreak software te openen en na het volgen van de eerste stappen te kiezen voor de optie 'just boot tethered now'

Helaas is er met deze jailbreak geen andere manier...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit weet je niet zeker. Het kan een fout in de IOS software z'n
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller meldt nergens dat de jailbreak errors gaf of vroegtijdig is afgebroken, dus er is een zeer grote kans dat mijn suggestie juist is. Maar toegegeven; er kan een andere oorzaak zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik bijvoorbeeld apps ga downloaden moet ik hem altijd aan de pc houden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, het gaat alleen mis als je je ipod helemaal uitzet, of wanneer je accu helemaal leeg is. Het herstarten van je springboard zou geen probleem moeten zijn hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herstel: springboard herstarten lukt idd ook niet zonder het jailbreak-programma, sorry...