Heeft er iemand ervaring met het tablet flytouch 3? zal ik hem kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje

Het beste antwoord

De Flytouch 3 is een prima tablet voor een klein prijsje. Het heeft echter een resistief scherm. Hierdoor reageert het tablet iets trager dan de tablets met een capacitief scherm (zoals de iPad). De FreeScale 9'7" Cortex A8 is een mooi en relatief goedkoop alternatief voor de iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou voor een 2e hand ipad 1 of 2 gaan, zijn echt veel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op die tablet staat Android 2.2, wat niet goed is geoptimaliseerd voor tablets.

Ik weet niet hoeveel je er voor uit wilt geven, maar je kan ook een tweedehandse iPad 1 kopen. Is je budget wat hoger, koop dan een Honeycomb tablet of een iPad 2.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je alleen maar wilt internetten en een paar mailtjes lezen, kan deze tablet misschien wel voldaan. Maar als je iets zwaardere taken wilt doen, kan je een betere tablet overwegen.