Op orde brengen van muzieklijst op weekje?

Ik heb muziek op mijn telefoon staan van mijn oude mp4. Ze staan bij tracks als volgt: artiest - nummer. Bij artists staat dan niks. Nu wil ik het graag georganiseerd hebben. Is er een programmaatje op de computer of een app die dit regelt? Ik heb een xperia arc.
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de optie tracks staat dan artist - nummer. Bij de optie artist staat de artiest van het nummer er dan niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik gebruik Tag&Rename hiervoor. Daarmee kan je de interne tags gebruiken om je muziekbestanden een naam te geven die je samenstelt uit # Artiest Titel Album enz.