Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Oplossen problemen blackberry?

Ik heb nu zo een anderhalve week een blackberry curve. Gister heb ik een update voor Facebook geinstaleerd, maar als ik nu naar Facebook ga, blijft hij hangen(alles). En opent niet. Als ik dan weer even wat toetsjes indruk en even wacht doet hij het wel weer. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
En dat is niet het enige, gister heb ik ook m'n mail erop ingesteld. Er zou een pictogrammetje komen voor m'n mail. Maar waar kan ik deze vinden? Er komt wel een melding als ik een mail heb. Maar als ik hem dan wil openen ( via het envelopje waar alle soorten berichten komen) en ik klik erop opende die hem gister nog. Maar na vanmorgen reageert hij ook niet als ik hem wil openen. Daarnaast, als ik nu een ping verstuur, duurt het best een tijdje voor er een d komt te staan en staat er dus een tijd alleen een vinkje. Of soms een klokje in het rood, wat betekend dit? Mijn vraag is wat de oplossing(en) kan zijn voor deze problemen. Als je maar antwoord weer op 1 vraag hoor ik het ook graag!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
701

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De app opnieuw installeren dus eerst verwiijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij trippen er mee bb's op het moment, sinds de nieuwe update van facebook werkt het bij mij ook niet meer, pings ook vertraagd, denk dat het aan je provider ligt o.a. Dat klokje betekend dat je ping nog in de "lucht" hangt..
Facebook zou ik er af gooien en opnieuw installeren. Af en toe je logbestanden wissen wil ook nog wel eens helpen ( alt ingedrukt en dan lglg toetsen.. Dan kun je met de menu toets je logbestanden wissen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
App verwijderen,batterij eruit en er weer in (compleet resetten dus), en dan app weer opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app kan niet verwijdert worden, zie reactie op bovenstaande antwoord

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding